Ice Tea si prietenii

E vara.Un anotimp pe care il iubesc si il astept cu nerabdare in fiecare an.Dar acum,caldura ma omoara putin cate putin.
Este atat de cald,o canicula cum nu am mai intanlit,poate atunci cand eram copil poate resimteam altfel temperatura din termometru.Dar inchid ochii si totul este mult mai pozitiv.
Sunt pe plaja.Iar valurile marii imi incanta privirile si auzul.Briza marii imi dezmiarda trupul flamand dupa racoare si imi leagana rochia vaporoasa mangaindu-mi pielea fina.
Din cand in cand valurile racoroase si inspumate imi ating talpile si ma simt mult mai bine.
In largul marii barcutele se leagana si ele o data cu valurile,iar pescarusii se bucura in voie de zborul lor.
Ma indrept usor spre terasa casutei de pe plaja unde ma asteapta un ceai Tipsy Strawberries alaturi de prietenii cu care ma relaxez.Duc paharul spre buzele rosii si sorb insetata din el.O picatura mi se prelinge dar nu o opresc pentru ca imi creeaza o senzatie de bine.
La fel ca si mine si prietenii mei iubesc Ice Tea by Arta Ceaiului,natural,cu o gama variata de arome,bucati de fructe(capsuni, fructe de padure, mere, pere, sau fructe exotice: mango, ananas, papaya, portocale rosii, banana.),minunat!

arta ceaiului-1452285060

Lasă un răspuns

