CE PASIUNE AI TRANSFORMA INTR-UN BUSINESS

O intrebare atat de simpla,la care as putea raspunde,oricand,oriunde,in orice conditie,dar intotdeauna la fel.Bineinteles fotografia.

Fotografia este dovada clara ca am fost,ca am vazut,ca am simtit,ca am trait ca om,ca suflet,ca fiinta.O fotografie pentru vesnicie-replica celebra din Extemporal la dirigentie.

As investi in aceasta frumoasa pasiune,arta,dovada a vietii!

As putea sa fiu prezenta in momentele fericite ale oamenilor si le-as imprima amintirile!As fi acolo cand un copil si-ar primi botezul,increstinarea!As fi acolo sa surprind uniunea in fata lui Dumnezeu a doi oameni care se iubesc,as fi acolo sa surprind trecerea de la copilarie la maturitate la implinirea minunatei varste de 18 ani si a altor momente unice,pline de emotii.Oamenii m-ar dori alaturi de ei in momentele cele mai fericite!

De ce fotografie?Cred ca mi se trage din copilarie…pentru ca nu am decat vreo 3 fotografii cu mine…simteam nevoia sa am amintiri.Cam asa a inceput.Apoi a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult.In 2013 mi.am luat DSLR ul si am inceput sa merg  la cursuri si sa invat cu oameni pasionati ca si mine.Am descoperit si alte ramuri ale fotografiei si ce pot sa spun,m-am indragostit de macro in special.Si nu numai!Fotografiez pentru ca imi place sa creez ,sa experimentez ,sa ma joc sa mai copilaresc putin, sa fiu serioasa,ba chiar adult, sa dau viata ideilor mele si asta imi ofera o satisfactie morala

Fotografia iti ofera atat de multe,calatoresti,cunosti oameni,vezi locuri,inveti sa observi lucruri care inainte iti scapau,iar dupa ce ai parte de toate astea cand vezi produsul final,fotografia imprimata te cuprinde o satisfactie maxima.

Asa ca da mi-as dori sa invstesc in fotografie,in recuzita,in aparatura,obiective cat mai potrivite nevoilor,in aparatura de studio mai exact,mi-as dori sa pot surprinde intr-un cadru emotia.

foto-studio

 Cum arata si cei de la Provident in spotul lor

  fotografia creeaza amintiri!!!Iar provident te poate ajuta sa iti indeplinesti acest vis.

 Mai jos am vrut sa arat cate putin din ceea ce fac si iubesc!Pasiunea mea!

Orice ar fi URMATI-VA VISELE!!!

 

 

12 gânduri despre &8222;CE PASIUNE AI TRANSFORMA INTR-UN BUSINESS&8221;

Lasă un răspuns

