Canon Cashback

 Tin minte cred ca in urma cu aproximativ 7 ani am primit de la o prietena un document in format word foarte dragut.Atunci mi-a venit ideea sa creez o povestioara pentru princhindeaua mea abia nascuta.M-am gandit ca ar fi dragut sa ii notez undeva tot ce face cu o poza si o data pentru fiecare.Asa ca am inceput sa astern intr-un document totul!Si am strans pana in momentul in care a implinit 1 anisor tot ce a facut prichindeaua.Acum venea problema printarii,asa ca am primit de la „Mos Craciun” o imprimanta cu care am printat povestea primului anisor de viata.Sper ca intr-o zi prichindeaua sa aprecieze acest album.

premii-campanie-canon-blogal-initiative

Daca si tu iti doresti o imprimanta Canon are  campania „Canon Cashback plus 3 ani garanție„.Practic, dacă-ți cumperi una dintre imprimantele de pe această listă și te înregistrezi pe site, vei avea 3 ani garanție pentru imprimanta ta (în mod normal ai un an, iar ei suplimentează cu încă doi) și îți și returnează o parte din suma cheltuită pe imprimantă (între 90 și 270 de lei, în funcție de modelul imprimantei).Mai multe detalii despre ea găsești în acest document.

3 gânduri despre &8222;Canon Cashback&8221;

Lasă un răspuns

