Fa-ti aparatul fericit cu Komunomo

Ce poate fi mai frumos decat o persoana fericita,sa emane prin toti porii,sa ii sclipeasca ochii si chipul sa i se lumineze?Si ce zambet poate fi mai sincer si mai curat decat zambetul unui copil?Atat de pur,de nevinovat,de inocent,fara nici un ascunzis,sau vreo intentie ascunsa.Totul real!Si il ofera neconditionat pentru orice bucurie simpla!Eu iubesc sa citesc bucuria de chipul fetitei mele.Atunci simt ca toate relele de pe lume dispar si totul este roz,nimic nu ma mai poate atinge atata timp cat zambetul ei este prezent in viata mea.Mai jos am postat cateva fotografii cu ea!

 

Ei bine daca si tie iti plac oamenii fericiti,sau sa fotografiezi astfel de momente cei de la Komunomo (o nouă platformă socială, 100% românească, bazată pe interacțiunea dintre oameni în diverse grupuri) au început pe platforma lor un concurs de fotografie în care își motivează membrii să înscrie poze cu tema „Happy People”, ca apoi să fie premiați cu vouchere F64.Premiile mi-au facut cu ochiul de indata si chiar m-am inscris si eu la concurs cu fotografia din mijloc de jos.Aparatul meu foto ar fi si el foarte fericit daca as castiga vreunul din premii.Premiul I – 1000 euro, premiul II – 700 euro si premiul III – 300 euro, dar și produse F64 pentru cei care votează pozele înscrise în concurs) asa ca va indemn sa va incercati norocul cu un moment de fericire.

Asa ca haideti sa cautam fericirea si sa o promovam,iar Komunomo si F64 iti fac aparatul fericit!

2 gânduri despre &8222;Fa-ti aparatul fericit cu Komunomo&8221;

Lasă un răspuns

