L-am parasit

12200637_1623674521228065_2071700563_nDoi ochi verzi inselatori..

I-am iubit de vreo trei ori.

Niciodata-n viata mea

Nu voi mai iubi

Cum i-am iubit ultima.

-Ca pe-un strain m-ai inselat,,

Sufletul mi l-ai furat,Doar razbunare-a fost in mintea ta

Dar ai gresit iubirea mea.

M-ai amagit cu vorbe dulci,

Doar ca sa ma distrugi.

Credeam c-o sa renunti la ea…

Sau poate chiar la mine…

Dar ai vrut doar sa te razbuni

Si ti-a iesit chiar bine!

Ca un frate imi era,

Dar dintr-o data s-a schimbat ceva,

S-a transformat in viata mea

Si mi-a distrus increderea

Ce i-o purtam candva.

Cand il sunam imi raspundea,

Dar greu cand era langa ea.

Si ciudat el imi vorbea

Sa nu-si dea seama ce se petrecea.

Dar acum totul s-a sfarsit!

L-am parasit!

In defavoarea mea!

Made by me!

2 gânduri despre &8222;L-am parasit&8221;

Lasă un răspuns

