Dragi cititori

HopeLess

FEMor2GzpANimeni nu poate mulțumi pe toată lumea!

Și nici eu…

Așa că, dragă cititorule, nu te obligă nimeni să mă citești sau să-mi urmărești activitatea!

Iar dacă totuși o faci, ceea ce citești îți poate plăcea sau nu! Nu te obligă nimeni…

Nu e obligatoriu să-ți placă ceea ce scriu sau cum scriu!

Dacă eu vreau să fiu o ființă negativistă și să scriu „dark”, exact așa am să fac!

Dacă mie mi-a „trăsnit” să scriu o fantezie erotică, exact asta voi scrie!

Asta trebuie să înțelegi tu: că blogul meu nu e un tipar! Pe blogul meu vei găsi trăiri, emoții, gânduri, frământări, întâmplări din viața de zi cu zi a mea, a altora, vise, fantezii, recenzii de carte, eventual de film. Așa cum le văd eu, așa cum le percep eu.

Blogul meu e unul simplu și banal, complicat și complex (cel puțin voi încerca).

NU sunt un…

Vezi articol original 85 de cuvinte mai mult

Un gând despre &8222;Dragi cititori&8221;

Lasă un răspuns

