Scrisori…

Imi amintesc de parca a fost ieri cum asteptam sa primesc o scrisoare de la prietenele mele sau …o scrisoare de dragoste.Eram asa emotionata cand o primeam,parca era langa mine,il simteam,emotiile mi se adunau si imi infloreau fluturasii in stomac.Cand ii vedeam numele scris la expeditor,o deschideam cu mainile tremurande si ma bucuram de fiecare cuvant asternut de el cu dragoste.
De fiecare data parca distanta dintre Pitesti si Bucuresti se topea si el era langa mine,parca el imi soptea in ureche fiecare cuvant.Ii simteam rasuflarea si ramaneam fara aer pentru moment.Imi amintam cum ne sarutam si cum priveam stelele in noptile senine.Cum impreuna ne-am ales o stea si am privit-o in fiecare seara.O perioada fericita.
Scrisorile de dragoste si toate amintirile stau intr-un loc al lor,pastrate cu sfintenie,parte din adolescenta si din inima mea.

Lasă un răspuns

