Anda Adam

La un concert in aer liber de la mine din oras-Mioveni-am avut placerea sa o cunosc pe Anda Adam.

O super fata,nu tu fitze,nu tu figuri cum am avut ocazia sa o descopar pe doamna lui Velea care a lasat copiii cu ochii in soare,cu pixurile si hartiile pentru autografe intinse spre ea.

Anda a fost un exemplu din acest punct de vedere,dar si vocal si respectiv show,mi-a placut maxim.

Voi ati avut ocazia sa o intanliti?

141 142-2 143 185-2

2 gânduri despre &8222;Anda Adam&8221;

  1. Recunosc că nu am avut ocazia dar aș specula ca diferența în comparație cu d-na Velea vine din diferența de generație și probabil de educație. Să nu omitem faptul că Anda Adam nu mai este totuși chiar o „fată” chiar dacă știe să lase o altă impresie. Spre meritul ei mă gandesc. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

