Biserica din sat

Imi amintesc de anii copilariei.Anii in care mergeam duminica de duminica cu bunica la Biserica din sat,mai pentru slujba,mai pentru barfa satului,asa cum fac batranii de la tara.Imi amintesc Biserica atat de bine,dar surpriza…si in ziua de azi este exact la fel(cu o mica exceptie despre care o sa va spun mai incolo).Exact ca in zilele in care mergeam la slujbele de Prohod si Denie din saptamana mare a Pastelui.Sarbatoare unde ne intanleam cu totii,rude,prieteni,o mare ocazie sa iti vezi toate cunostintele.

Ultima oara cand am mers aici am gasit cateva schimbari cum ar fi termopanele,o schimbare urata zic eu,pentru ca ii strica tot farmecul.Si am mai descoperit si ca Biserica a devenit Monument Istoric.

 Din pacate insa nimeni nu mai vine ca pe vremuri,nimeni nu mai imi este cunoscut!

Au ramas decat amintirile placute si acest Monument Istoric!

663

664 667

Lasă un răspuns

