RECENSAMANTUL BLOGURILOR FAVORITE

Am facut si eu un recensamant al blogurilor care imi plac si pe care le urmaresc.O campanie descoperita pe kooperativa.ro .

Eu nu sunt scriitoare dar imi place sa citesc ce scriu altii.Mai scriu si eu uneori cate un pasaj dar doar asa uneori,nu fac mare caz din asta.Dar as vrea sa ii prezint pe cei care scriu si o fac destul de bine.

 Pe Diana am descoperit-o printr-o buna prietena si am fost foarte incantata.Cand atinge tastele ca sa astearna ceva face minuni.Pe langa faptul ca e o bloggerita cu vechime e si o scriitoare foarte buna.Illusion`s street va poate convinge de talentul ei.

 Urmeaza Blogul Cartile Giuliei care are pasaje foarte frumoase si inspirate zic eu.Se pricepe si talentul cu siguranta ca nu lipseste.Voi ce ziceti?

Panait Carmina mi-a atras  si ea atentia prin felul ei de a scrie.Imi place blogul ei per total si postarile ei sunt originale.Scrie despre diverse subiecte si o face bine.

Laura Apetroaie am descoperit-o tot prin intermediul Dianei.Are un blog in general despre recenzii ale cartilor.E fain sa ai unde citi o parere despre o carte si sa te decizi daca te atrage sau nu si sa o si citesti,asa ca ea are locul perfect pentru asa ceva.Lumea ei,blogul ei,pentru noi.

 Si nu in ultimul rand pentru ca nu este un top…un blog despre filme.Movie Zone ne ajuta cu recenziile ei despre filme.Ne ajuta cu noutatile din cinema dar nu numai,ci si filmele mai vechi.Si ne ajuta si cu gasirea altor bloguri cinefile.

Lista acestor bloguri ar fi fara sfarsit dar trebuie sa ma opresc aici.

Zi faina tuturor!

5 gânduri despre &8222;RECENSAMANTUL BLOGURILOR FAVORITE&8221;

Lasă un răspuns

