Salutare

11225895_928592060505600_745153526_n

Am facut acest blog din dorinta de a impartasi fotografiile realizate de mine!

Intotdeauna cred ca am fost pasionata de fotografie doar ca nu a avut cine sa ma incurajeze sa incerc.

Si totusi acea persoana a aparut,apoi a aparut oportunitatea,dupa care persoanele care mi-au devenit profesori si colegi in aceasta pasiune,dupa care s-au transformat in prietenii mei.Iar lucrurile cele mai frumoase se realizeaza cu prietenii si cu persoanele dragi!

Multumesc celor care m-au ajutat sa descopar noi si noi ramuri ale fotografiei!

Aici imi voi posta fotografiile,care sper sa va placa!

Good day to all!

3 gânduri despre &8222;Salutare&8221;

Lasă un răspuns

